Haliç'in güney kıyısında Haliç'e yaya erişimini neredeyse tamamen koparan, bir duvar işlevi gören tramvay değil mi bu. https://t.co/Z21bZFvUwm
— Ömer Yılmaz (@oyilmaz) June 2, 2024
Ordu Caddesi. pic.twitter.com/rnhBGf5Xed
— Ömer Yılmaz (@oyilmaz) March 21, 2024
Şehir merkezlerinde ne yapmamalıyız isimli çalışma.
Not 1: Söğütlüçeşme'deki bu bariyerler İBB tarafından yakın zamanda eklendi.
Not 2: Bu tivitin yazarı şehir merkezlerinin araçlardan arındırılmasını savunur. Yola atlamayacak olanlar araçlardır, yayalar değil. pic.twitter.com/f4yN3yiuVu
— Ömer Yılmaz (@oyilmaz) June 5, 2024
Söğütlüçeşme Caddesi'nin ihtiyacı yayaların karşıdan karşıya geçmesini engelleyen bu seviyesiz uygulama mıydı! @IBBcozummerkezi @kadikoybelediye
Ulaşımla ilgili birimlerinizi gönderin ofisime anlatayım yapılması gerekeni. Artık bu kadarı da fazla bence. pic.twitter.com/0YA4Fh7apG
— Ömer Yılmaz (@oyilmaz) January 11, 2024
Görünce çoğumuz Selanik diyoruz.
Ben bir başka konuya dikkat çekmek istiyorum görsel aracılığı ile.İstanbul kıyıları da eskiden böyleydi. Korkuluk olmazdı.
Topbaş döneminden başlayarak bugün de devam eden bir şekilde İstanbul'da korkuluk yapılıyor.
O yanlıştan dönün. https://t.co/90nwJfs4jf
— Ömer Yılmaz (@oyilmaz) April 22, 2024
Haliç Yarışması ve başka vesilelerle işin bu dönemki yöneticileri ile konuyu bizzat tartıştım. Tramvay'da can kayıplı kazalar olması bu korkulukların temel gerekçesi olarak belirtiliyor.
İzmir Tramvayı kentin merkezini bir uçtan diğerine böyle duvarsız geçebiliyor. Farkı nedir? pic.twitter.com/qBPSyMfsdf
— Ömer Yılmaz (@oyilmaz) July 22, 2021